Zastanawiasz się, jak usprawnić procesy HR w zarządzaniu benefitami w Twojej firmie? Zatrudniasz kilkadziesiąt lub kilkaset pracowników i ich obsługa HR jest czasochłonna?
Postaw na platformę Medicover Benefis i oszczędź i czas, i pieniądze.
Integracja systemów
Platformę Medicover Benefits w prosty sposób integrujesz ze swoim systemem kadrowo-księgowym np. Enova, SAP, TETA, dzięki czemu lista pracowników oraz dane rozliczeniowe są przekazywane automatycznie w obie strony.
Digitalizacja dokumentów
Digitalizacja zmniejsza wciąż rosnącą liczbę dokumentów, które trzeba fizycznie przechowywać. Nasza platforma znacznie ogranicza konieczność drukowania i zbierania wniosków, zaświadczeń, umów i innych materiałów. Obieg dokumentacji odbywa się niemal całkowicie w naszym systemie. W ten sposób redukujesz ilość dokumentów w firmie, oszczędzasz miejsce i dbasz o środowisko.
Analityka w HR
Moduł Analityka to nowoczesne i unikalne na rynku platform kafeteryjnych narzędzie, które pozwala w atrakcyjny wizualnie sposób przedstawić dane raportowe. Dzięki elastycznej konstrukcji możesz przygotować – zgodnie z własnymi potrzebami – dowolne wykresy i pojedyncze informacje w postaci infoboxów. Ich aktualny stan widzisz zawsze, gdy zalogujesz się do panelu administracyjnego.
Rozwiązanie dla firm produkcyjnych – HUB
Jeśli Twoi pracownicy nie mają maila służbowego, aby zarejestrować się na platformie – mogą to robić inaczej: przez HUB. To dedykowana strona do zbierania danych osobowych pracowników, które są niezbędne do nadania dostępu do platformy.
Benefity dedykowane
Chcesz oferować pracownikom benefity dedykowane, takie jak: wczasy pod gruszą, dofinansowanie okularów, pożyczki? Daj nam znać, a wdrożymy je na naszej platformie. Dzięki temu Twoi pracownicy będą mieli wszystkie świadczenia w jednym miejscu, a Ty będziesz mógł nimi sprawnie zarządzać.