/ Bez kategorii

Poznaj nowych partnerów z branży gier

pOstatnich-kilkanacie-miesicy-pokazao-jak-pandemia-i-ograniczony-dostp-do-rozrywki-wpyny-na-sposb-spdzania-wolnego-czasu-Pracownicy-szukali-nowych-form-odpoczynku-po-godzinach-pracy-i-oderwania-si-od-codziennej-rutyny-W-tym-trudnym-czasie-to-wanie-gr...

Ostatnich kilkanaście miesięcy pokazało, jak pandemia i ograniczony dostęp do rozrywki wpłynęły na sposób spędzania wolnego czasu. Pracownicy szukali nowych form odpoczynku po godzinach pracy i oderwania się od codziennej rutyny. W tym trudnym czasie to właśnie gry wideo stały się obszarem zainteresowania wielu osób i idealną formą rozrywki.

Spis treści

  1. Dlaczego gry, jako forma rozrywki, są warte uwagi?
  2. Jakie nowe możliwości czekają na miłośników gier?
  3. Poznaj naszych nowych partnerów z branży gier

Dlaczego gry, jako forma rozrywki, są warte uwagi?

Jak wynika z badania IQS „Game Story” pandemia zintensyfikowała rozwój branży gamingowej. Obecnie coraz więcej osób gra przynajmniej od czasu do czasu w gry komputerowe czy na konsolę. W Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat, z czego 47% to kobiety [1]. Badania i opinie ekspertów potwierdzają, że umiarkowane korzystanie z gier może być nie tylko przyjemne, ale i dobre dla naszego rozwoju.

Gry komputerowe niewątpliwie przyczyniają się do istotnych, korzystnych zmian w sprawności wielu różnych procesów poznawczych[2]

Granie pomaga również rozładować stres i pozwala odciąć się od bieżących problemów. Ponadto uczy planowania, strategicznego myślenia oraz pobudza kreatywność. Gry świetnie rozwijają także umiejętności językowe.

Jakie nowe możliwości czekają na miłośników gier?

Spory potencjał w tej formie rozrywki widzą również firmy. W rezultacie wielu pracodawców wykorzystuje przestrzeń biurową  lub tworzy specjalne pokoje relaksu, w których – oprócz planszówek czy popularnych piłkarzyków – znajdują się również konsole do gier. Elementy grywalizacji wykorzystywane są coraz częściej w procesach rekrutacyjnych i onboardingu. Zauważalnie postępuje rozwój ofert benefitowych, uwzględniających róże formy rozrywki i potrzeby wielopokoleniowego zespołu!

Nasza kafeteria Medicover Benefits oferuje coś specjalnego dla wszystkich miłośników gier i e-sportu. Już teraz nasi Użytkownicy mogą wykorzystać zebrane środki (bank punktów, środki własne) na kody i vouchery zakupowe do partnerów: Nintendo eShop, Microsoft Xbox, Playstation Store czy Playstation Plus.

Poznaj naszych nowych partnerów z branży gier

Partner Nintendo eShop

Nintendo eShop wspiera sprzedaż gier i innych materiałów dla Nintendo 3DS, Wii U oraz Nintendo Switch. Poprzez e-sklep każda zalogowana na konsoli osoba może zamawiać dla siebie gry, wypróbowywać dema, pobierać aktualizacje posiadanych tytułów oraz przeglądać trailery gier i klipy związane z produktami Nintendo. A dzięki Nintendo eShop Card – wygodnie płacić za zakup wybranych produktów. Nasz partner oferuje trzy opcje kodów o wartości 70 zł, 120 zł i 250 zł.

Partnerzy – PlayStation Store, PlayStationPlus

W PlayStation Store nasi Użytkownicy znajdą niesamowity wybór gier: od wysokobudżetowych hitów po niezależne perełki – a do tego dodatki i przepustki sezonowe. Dla pracowników udostępnione są kody o wartości: 50 zł, 100 zł, 200 zł.

PlayStation Plus jest usługą subskrypcyjną, która umożliwia graczom z całego świata łączenie się w trybie „dla wielu graczy online”, a także daje dostęp do rabatów, darmowych gier i dodatków. Na platformie istnieje możliwość zakupu subskrypcji na 3 miesiące za 100 zł i subskrypcji na 12 miesięcy za 240 zł.

Partner Microsoft XBOX

Z Microsoft XBOX nasi Użytkownicy znajdą najnowsze gry, hity na wyłączność, przepustki sezonowe oraz gry niezależnych twórców. A z cyfrową kartą podarunkową Xbox w prosty sposób dokonają zakupów.  Mamy dostępne różne nominały: 20, 50, 70, 100 i 200 zł.

 

Wejdź do gry! Zaufaj nowemu wymiarowi rozrywki i zaskocz swoich pracowników. Nasi partnerzy zadbają o najwyższą jakość benefitowych usług w Twojej firmowej kafeterii. Sprawdź, co jeszcze kryje w sobie świat Medicover Benefits!

Platforma benefitowa

 

Źródła:

[1] https://grupaiqs.pl/pl/raporty/game-story-2

[2] Tydzień mózgu; Wszechświat, t. 116, nr 1–3/2015 Przyjemne z pożytecznym? – badania nad wpływem gier komputerowych na procesy poznawcze; Maksymilian Bielecki (Warszawa): http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:f7_GmjbFbFQJ:agro.icm.edu.pl/agro/element/bwmeta1.element.agro-6aaba6bf-7aef-408f-9aa6-0227bfffd531/c/Bielecki.pdf+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl