JAK DZIAŁAMY?

Proces wdrożenia

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, poznajemy jego biznes i zapewniamy mu obsługę na najwyższym poziomie

<strong>Krok 1:</strong> Analiza Potrzeb

Krok 1: Analiza Potrzeb

W pierwszym etapie razem z Klientem określamy szczegółowe wymagania oraz specyfikację biznesu, aby dobrać i dostosować najbardziej efektywne narzędzia czy platformy, dzięki którym szybko i sprawnie zrealizujemy założone cele.

Analiza potrzeb Klienta jest kluczowym momentem każdego procesu wdrożenia.

<strong>Krok 2:</strong> Projektowanie i testy

Krok 2: Projektowanie i testy

Dokładna analiza potrzeb Klienta pozwala na zestawienie kluczowych wytycznych, na podstawie których rozpoczyna się proces projektowania skutecznych rozwiązań, które następnie poddawane są szeregowi testów wdrożeniowych.

<strong>Krok 3:</strong> Wdrożenie

Krok 3: Wdrożenie

Wieloletnie doświadczenie daje gwarancje, iż proces wdrożenia przebiegnie bez zarzutów i przy minimalnym zaangażowaniu działu IT Klienta, a wprowadzone narzędzie będzie spełniać cele założone podczas analizy potrzeb.

<strong>Krok 4:</strong> administracja

Krok 4: administracja

Zarządzamy platformą benefitów, listami użytkowników, komunikacją z nimi, jak również stroną technologiczną platformy. Zapewniamy pełną obsługę powdrożeniową, dzięki czemu zaangażowanie Klienta ograniczone jest do minimum.

<strong>Krok 5:</strong> Ciągłe doskonalenie

Krok 5: Ciągłe doskonalenie

Dbamy o to, aby nasze platformy rozwijały się wraz z rozwojem biznesu Klienta. W tym celu stale udoskonalamy je o nowe rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na jego bieżące potrzeby, ale przyczyniają się do osiągnięcia przewagi rynkowej.

Zapytaj o ofertę

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h, i odpowiemy na Twoje pytania. Przywiązujemy dużą wagę do prywatności naszych Klientów. Gwarantujemy, że wykorzystamy te dane tylko do jednorazowego kontaktu.

Oświadczenie
Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. 2015. poz. 2135 z późn. zm), Medicover Benefits Sp. z o.o. informuje, iż jest Administratorem Danych osobowych podanych bądź uzyskanych w celu marketingu i sprzedaży usług Medicover Benefits Sp. z o. o. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, ze zm.), na podany adres e-mail oraz w postaci SMS, przez Medicover Benefits Sp. z o.o. oraz podmioty z Grupy Medicover, wyszczególnione na stronie www.medicover.pl/grupa-medicover. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingowych podmiotów z Grupy Medicover, wyszczególnionych na stronie www.medicover.pl/grupa-medicover. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przekazywanie treści marketingowych na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243, ze zm.), przez Medicover Benefits Sp. z o. o. oraz podmioty z Grupy Medicover, wyszczególnionych na stronie www.medicover.pl/grupa-medicover. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.