W pierwszym etapie razem z Klientem określamy szczegółowe wymagania, aby dobrać i dostosować najbardziej efektywne narzędzia,dzięki którym szybko i sprawnie zrealizujemy założone cele.
Analiza potrzeb Klienta jest kluczowym momentem każdego procesu wdrożenia.
Dokładna analiza potrzeb Klienta pozwala na zestawienie kluczowych wytycznych, na podstawie których rozpoczyna się proces projektowania skutecznych rozwiązań, które następnie poddawane są testom przedwdrożeniowym.
Wieloletnie doświadczenie daje gwarancję, iż proces wdrożenia przebiegnie bez zarzutów i przy minimalnym zaangażowaniu działu IT Klienta, a wprowadzone narzędzie będzie spełniać cele założone podczas analizy potrzeb.
Zarządzamy platformą benefitów, listami użytkowników, komunikacją z nimi, jak również stroną technologiczną platformy. Zapewniamy pełną obsługę powdrożeniową, dzięki czemu zaangażowanie Klienta ograniczone jest do minimum.
Dbamy o to, aby nasze platformy rozwijały się wraz z rozwojem biznesu Klienta. W tym celu stale udoskonalamy je o nowe rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na jego bieżące potrzeby, ale przyczyniają się do osiągnięcia przewagi rynkowej.
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h, i odpowiemy na Twoje pytania. Przywiązujemy dużą wagę do prywatności naszych Klientów. Gwarantujemy, że wykorzystamy te dane tylko do jednorazowego kontaktu.